miercuri, 12 decembrie 2012

Biscuiti integrali ( de post)

Cautam zilele trecute o reteta de post de biscuiti si mi-a sarit pe retina retetuca asta la Andreea Beca si nu i-am rezistat.
Sunt  simplu de facut si sunt tare deliciosi si nu m-am limitat sa fac o portie,asa ca am dublat cantitatile din care mi-au iesit in jur de 50 de biscuiti.

Ce am folosit eu:

12 linguri faina integrala(de spelta)
8 linguri tarate
8 linguri fulgi ovaz
10 linguri sirop de agave
2 linguri seminte susan
2 linguri seminte de in
2 linguri seminte floarea soarelui
2 linguri ulei masline
1 varf lingurita sare
Cranberries
nuci

 
Mixam in blender nucile (eu am pus cam un pumn de nuci), jumatate din fulgii de ovaz si siropul de agave.Sirospul de agave eu l-am folosit pentru a inlocuii zaharul, voi puteti folosii zahar brun cum este in reteta Andreei. Se mixeaza toate pana devin ca o pasta , in cazul meu,sau ca o faina mai groaba daca folositi zahar.Eu am adaugat la final si semintele de in.
Se adauga si restul de fulgi de ovaz, seminele de susan si floarea soarelui, taratele si faina.
Am adaugat si apa calduta, cam 16 linguri, daca aluatul mai cere se mai adauga putin.Se framanta pana devine un aluat compact.
La final am adugat uleiul de masline si merisoarele tocate si am framantat iarasi.Am intins foaia, nici foarte subtire,nici foarte groasa
Am taiat biscuitii si i-am pus in tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptorul preincalzit la 170 grade Celsius pentru 10-12 minute.
Nu-i lasati mai mult,caci riscati sa devina prea uscati.
Merg de minune langa ceai sau cafea.

5 comentarii:

  1. Îmi plac și unde mai pui că sunt foarte sănătoși și nu au zahăr.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata misto de tot. Îmi plac mult acest gen de biscuiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac la nebunie merisoarele si am si eu niste biscuiti in plan, cu merisoare. Sa vad cand, insa.
    Ai tai sunt super, eu i-as gusta cu un ceai!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alina, sanatosi si simplii de facut.

    @Maya si noua ne plac foarte mult.

    @Any si mie-mi plac tare mult,am tot timpul in casa, le pun si in muffins.Langa ceai i-am servit si noi

    RăspundețiȘtergere