sâmbătă, 31 august 2013

Gnocchi di ricotta



Desi cu intariere postez o alta reteta cu care particip la Provocarea Dulce Romanie care dupa cum spuneam luna august a fost gazduita de Diana de la Disturbingly Delicious.

Am ales sa combin rosia, vedeta provocarii cu o alta tema propusa de Diana si anume vacanta.Iubesc Italia si mai ales Sicilia, de accea am ales sa ma las purtata pe valuri de vacanta gatind rapid gnocchi din ricotta.

Pentru doua portii am folosit

250 gr ricotta
1 ou
125 gr faina
60 gr parmesan
nucsoara
sare
piper

Se amesteca toate ingredientele pana se obtine un aluat omogen pe care il transferam pe blatul de lucru infainat si formam un sul de aproximativ 3 cm din care taiem pucatele potrivite sa formam gnocchi.
Am pus la fiert apa cu sare si cand apa a inceput sa fiarba am adaugat gnocchi lasand sa fiarba pana se ridica la suprafata.Fiind proaspeci nu necesita mai mult de cateva minute.
I-am scos cu o spumiera si am adaugat in sos.


Sosul l-am improvizat din 2 rosii mari pe care le-am oparit ca sa le scot pielita, apoi le-am tocat si le-am pus la fiert cu vreo 2 linguri de apa.Cand s-au inmuiat am adaugat 2 catei de usturoi, sare, piper si putin ulei de masline, am mai lasat sa traga putin, apoi am pasat si adaugat busuioc proaspat.

Am servit cu parmesan ras si busuioc proaspat.




Nu-s ei cine stie ce asfectuosi,dar sunt super gustosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu