miercuri, 25 septembrie 2013

Chiftelute surpriza




La o zi de sarbatoare sosesc cu o reteta provocatoare.
Cum deja suntem in 25 ale lunii si e data la care ne etalam retetele din cadrul provocarii Bucatar Curajos, iata-ma sosita cu varianta mea de chiftelute, o reteta cu care ne-a provocat Lili.

Reteta cu carea ea ne-a provocat si pot spune ca a fost o adevarata provocare, o gasiti pe blogul ei.

Cum eu nu prea sunt consumatoare de carne de porc am ales sa modific reteta folosind:

 Pentru chiftelute:

150 gr carne curcan
100 gr macrou afumat
1 ceapa mica rosie
3 catei usturoi
1 ou
marar proaspat
sare
piper

Pentru omleta:

2 oua
sare
piper
patrunjel proaspat
1 rosie mica
ardei iute uscat


Carnea se toaca(daca nu o aveti deja tocata), apoi se toaca marunt si macroul , ceapa si usturoiul se taie marunt si ele.Toate la un loc impreuna cu oul, mararul, sare si piper dupa gust

 se amesteca pana obtinem o compozitie omogena.Daca vi se pare prea moale puteti adauga putin pesmet.





Cat am lasat sa se odihneasca putin compozitia de chiftele am pregatit omleta.2 oua u fost cam mult pentru umplutura, da nu-i bai ca am mancat extra.
Din 2 oua mi-au iesit 2 caltitute

Am rulat clatitutele si am taiat bucati cat sa pun intr-o chiftea





Si am trecut la treaba, am format bilute din aluatul din carne pe cae le-am  turtit, iar la mijloc am pus bucatile de omleta.

Apoi am format iarasi bilute pe care le-am dat prin putin pesmet si susan.Le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt,



le-am stropti cu putin ulei de masline si le-am dat la cuptor pana au prins o culoare aurie


Le-am servit cu salata de varza rosie.O bunatate.







2 comentarii:

  1. super, eu as fi infasurat chifteluta cu clatituta :)ma rog,...tot bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. numai ca nu stiu cum ar fi rezistat clatituta 30 de minute la cuptor ca si invelis;)

    RăspundețiȘtergere