luni, 30 ianuarie 2012

Prajitura cu lavanda si mango

O combinatie inedita pentru unii,da placuta pentru papila mea.




300 gr faina
80 gr unt
200 ml lapte
4 albusuri
2 1/2 linguri flori lavanda
4 linguri "marmelada" mango
4 linguri zahar
1/2 plic praf de copt

Mango l-am taiat bucatele si l-am pus la fiert cu o lingura de zahar cat sa fac o marmelada.

Am batut albusurile cu zaharul apoi am adaugat untul si faina.Se amesteca bine, apoi se toarna laptele, florile de lavanda si marmelada.Cand toate sunt bine amestecate se adauga si praful de copt, amestecam iarasi.

Eu am preferat sa folosesc formele de muffin,dar se poate face si sub forma de chec.
Se incinge cuptorul la 170 gr si bagam (in cuptor :-p)formele pt cca 40 de minute .


Dupa ce se racesc se presara cu zahar, sau nu, dupa pofta inimii.
Merge de minune alaturi de un cappuccino sau un latte
si inca un mic detaliu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu