miercuri, 22 august 2012

Pancakes

Uneori timpul nu-mi e deloc prieten.Mai ieri primeam e-mailul cu blogul desemnat pentru provocarea secreta si azi deja suntem spre final de luna.Oare am putea oprii timpul in loc?
Luna asta mi-a fost desemnat in cadrul Provocarii  secrete organizat de Ama,  blogul  Danielei, un blog care il urmaresc, mai ales ca o admir pe Daniela si painicile ei.E adevarat ca mi-as fi dorit sa fac una din retetele de paine,dar inca nu-s familiarizata total cu drojdia naturala.Dar odata si odata tot am sa ma invrednicesc sa imi cresc propia-mi maia.
Fiindca nu mai mancasem de ceva timp am ales de pe blogul ei reteta de Pancakes, putin diferita de cea normala deoarece nu contine agent de crestere.
Eu am modificat putin, folosind in loc de faina normala, faina de alac si in loc de zahar sirop de agave.

130 gr faina (tip 630)
25 ml sirop agave
1 ou
125 ml lapte

Am pus intr-un vas faina, oul si laptele amestecat cu sirpul de agave, le-am amestecat putin cu furculita,
apoi am mixat pentru a evita formarea de cocoloase.
Am pus o tigaie pe foc(eu am folosit-o pe cea de clatite normale), am lasat-o sa se incinga.Cand s-a incins, am micsorat focul spre minim si am turnat cate o lingura de compozitie formand mini pancakes-uri.
Am lasat pe fiecare parte cate 2-3 minute.Le-am scos intr-un vas si acoperit cu un capac. Mi-au iesit destule, in jur de 23.Se pot face si mai mari daca nu va incanta asa micute.
Am servit cu sirop de artar si banane
Chiar daca nu au agent de crestere si nu-s la fel de aerate , tot sunt bune si merg de minune la un mic dejun rapid

7 comentarii:

  1. am si eu o intrebare: ce este faina de alac? n-am mai auzit de ea pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adnia, faina de alac sau spelta, este o faina mai slaba in gluten si mai bogata in calciu si magneziu fata de faina normala de grau.Este folosita mai ales de catre persoanele intolerante la gluten(si nu numai).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-ai pregatit niste pancakes-uri.....super,super delicioase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao zia!! Ma se invece di usare la farina e gli sciroppi strani usiamo la farina normale e lo zucchero le quantità sono le stesse???? Grazie le tue nipoti <3

    RăspundețiȘtergere
  5. @Maria, au fost,da super delicioase ;)

    @Ale,si che poi usare la farina normale e zucchero:-).Bacioni a tutti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata!!! Delicioase, iar sectiunea imbietoare de-a dreptul!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Poliana, multumesc mult de tot.Au fost intr-adevar foarte bune.

    RăspundețiȘtergere