joi, 27 martie 2014

Desert cu mango




Dupa o reteta sarata, este cazul sa servim si un desert, nu?

Asa ca vin atentia voastra cu un desert usor cu mango si mascarpone.

Acesta minunatie ne-a fost oferita in cadrul Provocarii Bucatar Curajos , sectiunea dulciuri de catre Geta.Reteta propusa o gasiti pe blogul ei, mai exact Pansy´s recepies 

Eu am optat sa modific modul de asamblare a prajiturii propuse de Geta, am scos piscoturile si stratul de deasupra cu fructe si gelatina si am transformat prajitura intr-o crema la pahar.

Din toata reteta ei eu am pastrat crema, dar daca vreti sa vedeti si varianta originala va invit sa-i vizitati blogul.

250 ml frisca
4 linguri zahar
250 gr mascarpone
1 lingurita zahar vanilat (home made)
1 lingurita zahar vanilat cu lavanda (home made)
1 mango
1 lingurita scortisoara macinata
1 varf cutit cardamom macinat
2 foi gelatina


Eu am preferat sa pun mai putin zahar, mango fiind destul de dulce.

Foile de gelatina se pun la hidratat in apa rece.Puteti chiar sa puneti doar o foaie de gelatina sau deloc.
Se curata mango si se taia cuburi, se pune in blender si se face piure, apoi adaugam zaharul vanilat cu lavanda si zaharul normal.Amestecam si punem vasul la bain marie adaugand gelatina.Amestecam iarasi pana s-a topit gelatina.
Lasam la racit si ne ocupam de frisca.

Se bate frisca, apoi se adauga zaharul vanilat, scortisoara si cardamomul(eu am avut pastai,asa ca am macinat pe loc) impreuna cu mascarpone.Se mixeaza bine pana sunt toate incorporate.Cand piureul de mango s-a racit se adauga peste frisca si se mixeaza iarasi.

Eu am "tapetat" paharele cu capsuni taiate, am adaugat crema si am ornat cu maracuja.

Un desert simplu si delicios.






2 comentarii: