marți, 10 iulie 2012

Jade - Smoothie

In ultimul timp mi-am reluat pasiunea pentru smoothie-uri.Pentru ca nu reusesc sa ma hidratez indeajuns, cu toate ca stau cu sticla de apa mereu aproape, m-am gandit ca asta este un mod sigur si placut de a o face.Si nu doar ca ma hidratez,ma si vitaminizez in acelas timp, plus ca dispare dorinta de a rontaii ceva.
Se stie ca dimineata smoothie-ul poate inlocuii micul dejun, aducand un aport considerabil de vitamine si poate inlocuii cu succes si cafeaua.
In trecut am mai scris cateva retete de smoothie si nu ma voi rezuma doar la atat.
Pot contine lapte, kefir, sucuri naturale, cu gheata sau fara gheata, imaginatia noastra ne v-a ajuta sa ne creem cele mai savuroase bauturi.
Pentru azi am optat pentru un smoothie verde, cu o combinatie racoritoare.
Vom avea nevoie de:

1 castravete
3 lingurite menta
1 pahar mare de suc de mere
5 cuburi de gheata
si...aici intervine gustul care va satisface cel mai bine si anume folositi
5 cupe sorbet lamaie
         sau
1 cupa inghetata vanilie
         sau
1/2 avocado

De data asta eu am optat pt inghetata de vanilie, fiind singura pe care o aveam in casa
Castravetele se spala, taie pe jumatate si cu ajutorul unei lingurite se scot samburii, dupa care se taie bucati si se pun in blender.Eu i-am lasat cu tot cu coaja, dar daca nu sunteti siguri de dulceata ei, mai bine o scoateti.
Frunzele de menta se spala si se pun peste castravete in blender impreuna cu sucul de mere si gheata.Se mixeaza toate pe treapta cea mai mare, apoi se adauga 1 din cele 3 variante, in cazul meu inghetata si se amesteca.
Daca nu e destul de cald normal ca se v-a scoate gheata ,dar are si aceasta farmecul ei.
Si daca tot l-am facut sa ne delectam cu un delicios si racoritor smoothie.

Atat de placut la gust incat si cerul s-a luminat :)
As bea non stop, menta se vede ca-si face efectul si m-a racorit si trezit, fara a fi nevoie de cafea;)

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. La noi chiar nu este cald, avem dimineata 12 grade, dar tot merge de minune, sunt vitamine pure.

      Ștergere
  2. super!acum ma duc sa-mi fac si eu1

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti fantastica , super faina reteta , racoritor , vitaminizant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe Dorina, cateodata simt nevoia de energie pura si ce ar putea merge mai bine decat asta?Pupici

      Ștergere
  4. O reteta binevenita:) (te si hifrteaza dar te si vitaminizeaza)!!!!!! Super! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, e foarte bun, eu il ador,desi era prima data cand il faceam.Am sa vin curand cu o alta reteta delicioasa;)
      Pupici si o saptamana minunata.

      Ștergere
  5. E o combinatie foarte interesanta de gusturi!Cu siguranta o voi incerca!Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place.Te astept cu pareri daca o incerci.

      O saptamana minunata.

      Ștergere