marți, 31 iulie 2012

Smoothie de pepene si inghetata

S-a incalzit putin si la noi, asa ca pe langa clasicele Smoothie-uri pe care mi le prepar am zis ca ar merge ceva si cu inghetata.Si cum e sezonul pepenelui rosu m-am gandit ca ar merge de minune in combinatie cu inghetata de vanilie.

Avem nevoie de

450 gr pepene rosu
75 gr iaurt(grecesc)
2 cupe de inghetata cu vanilie

Pepenele se curata de samburi si taie cubulete dupa care se pune in blender impreuna cu iaurtul si se mixeaza.Pepenele meu a fost destul de copt si zemos, dar daca nimeriti un soi care e mai ferm atunci puteti adauga si lapte.Sau daca nu este destul de dulce puteti adauga zahar pudra.
Eu m-am limitat la pepene, iaurt si inghetata, nu i-a trebuit nimic mai mult, a fost delicios.
Dupa ce s-a blenduit pepenele impreuna cu iaurtul se adauga cele 2 cupe de inghetata si se mixeaza scurt.
Se serveste imediat.

Este spumos, racoritor si satios.
intr-un cuvant: DELICIOS

6 comentarii:

  1. E delicios intr-adevar si racoritor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Racoritor... o combinatie reusita impreuna cu inghetata de vanilie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ramona, yummi, yummi , dar racoritor si delicios
    @Any,pupici.nu te-am mai vazut prin zona.
    @Simplu si bun,asa este, merge de minune;)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place foarte mult blog-ul tai si m-au incantat fotografiile superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicol, multumesc de vizita si apreciere.Te mai astept.
    O zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere