duminică, 12 februarie 2012

Muffins cu mere

Sunt perfecti langa o cafea, ca e cea de dimineata sau la pranz, in orice moment  merg perfect.
Pe langa faptul ca-s deliciosi,mai sunt si extrem de simplu si rapid de facut.

Pentru 14 bucati avem nevoie de :

250 gr mere(cam 3 bucati maricele)
2 linguri zeama de lamaie
250 gr faina(eu am folosit integrala)
1 lingurita praf de copt
1 lingurita bicarbonat
1 ou
125 gr zahar
1 pachet zahar vanilat
80 ml ulei de plante
250 gr iaurt


Eu am si uitat,dar nici nu au necesitat (fiinca merele erau destul de dulcegi), sa pun zahar.Daca le vreti nu foarte dulci, puteti reduce zaharul.
Iaurtul am folosit unul facut de mine, iaurt cremos si neindulcit.

Merele le-am curatat de cotor si coaja si le-am taiat cubulete dupa care le-am stropit cu zeama de lamaie.

Faina se amesteca cu praful de copt si bicarbonatul stins cu putina zeama de lamaie.

Am batut oul impreuna cu zaharul(ala de nu l-am pus), zaharul vanilat, iaurtul si uleiul.Tot amestecul acesta se adauga peste merele curatate si apoi se toarna peste faina.Se amesteca usor  pentru a nu sfarma merele pana se incorporeaza toata faina.

Se aseaza compozitia in formele de muffins si se dau la cuptorul preincalzit la 180 grade(sau 160 grade cu ventilatie) pentru 30 de minute.

Simtiti mirosul?Un deliciu.


Un comentariu: