marți, 28 februarie 2012

Spaghetti alla carbonara

Ca-s  indragostita de bucataria italiana (printre altele) se stie, plus ca de multe ori cand sunt in pana de idei sau lipsa de timp ma scoate din impas o reteta de paste.

Cred ca oricare din voi odata tot a mancat spagetti carbonara,deci nu e o noutate,  dar acum am decis sa pun reteta(cea originala, nu cea ce se face prin tara cu smantana).
M-am inspirat de pe site-ul Giallozafferano, un site drag mie.

Voi pune cantitatile pentru 4 persoane, eu la 3 persoane am pus 3 galbenusuri si un ou intreg, restul  ingredientelor la ochi.

150 gr sunculita(kaizer)
100 gr pecorino(eu n-am avut am pus parmezan)
4 galbenusuri + 1 ou intreg
sare
piper
2 linguri ulei masline
350 gr spaghetti


Se pune intr-o oala apa la fiert, iar in momentul care fierbe se pune putina sare si se se pun pastele la fiert(depinde timpul de fierbere in functie de paste, ca-s integrale sau albe)



intre timp se bat ouale impreuna cu sarea, piperul si pecorino/parmesanul
Intr-o tigaie se pune uleiul(eu am pus foarte putin ca deja sunculita avea ceva grasime) si se rumeneste sunculita
Cand e rumenita se da de-o parte si se lasa  sa se racoreasca putin si apoi se pune peste oua si se amesteca
Intre timp se scurg pastele si se pun peste amestecul de oua si sunca si se amesteca bine sa se incorporeze bine printre paste ouale
Buon appetito

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu