vineri, 22 martie 2013

Pancakes cu cascaval



Ati lenevit mai mult in pat?Ati manca ceva si nu stiti ce?Ei bine eu va recomand aceste minunate pancakes-uri.

Pe langa faptul ca aveam nevoie de ceva sa ne umplem burticile, nu stiu daca va dati seama, e aproape sfarsit de luna,deci un termen limita pentru Provocarea Secreta .
Putin regulile s-au schimbat, gazda fiindu-ne Laura , dar regulile sunt aceleasi ca si pana acum.

Dar sa facem cunostinta cu blogul ce luna aceasta mi-a revenit si mai exact al Laviniei *2 ,un blog interesant,dar din care nu apucasem sa fac nimic pana acum.Si cum sunt fara cuptor momentan m-am invartit si rasucit pana m-am hotarat sa fac aceste minunate Pancake.

Sunt simplu de facut si nici nu necesita cine stie ce atentie.

Eu cam de fiecare data inlocuiesc faina alba,dar voi puteti sa o folositi.

115 gr faina integrala de spelta
3 oua
140 ml lapte
100 gr cascaval ras
1 lingurita praf de copt
sare
piper

Ouale se separa, albusurile se bat spuma cu un varf de sare,

faina se cerne si se amesteca cu praful de copt .
Peste galbenusurile amestecate  cu sare si piper dupa gust incepem sa adaugam laptele si faina putin cate putin pana se incorporeaza  toate, iar apoi adaugam albusurile batute spuma, amestecand iarasi pana obtinem o compozitie aerata.
La final adaugam cascavalul


Pregatim o tigaie pe care o lasam sa se incinga.Eu de fiecare data ca fac clatite normale sau pancake, cnad tigaia este incinsa pun putin ulei,apoi cu un servet de hartie sterg surplusul si dupa fiecare clatita sterg iarasi cu servetul.asa nu mai este nevoie sa tot turnam ulei.

In tigaia incinsa turnam cate un polonic din compozitie si lasam cate 2 minutele pe fiecare parte.
Mie mi-au iesit vre-o 9 bucati.

 sunt delicioase si satioase.





11 comentarii:

  1. Eu mereu lenevesc în pat:)). Îmi plac tare mult clătitele tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain arata ...Tocmai am luat pranzul , dar mai tarziu nu ar strica sa am si eu o clatita de la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaa, mi-ai trezit interesul acum :) Evident... cum imi plac mie branzeturile, toata m-am inmuiat vazabd fotografia cu cascavalul cald intins...
    Si imi poti spune, te rog, ce fel de faina de spelta folosesti? Nu am luat niciodata, dar sunt curioasa si mi-ar prinde bine o recomandare. Cum presupun ca stam cam in aceeasi zona a Germaniei cred ca nici nu mi-ar fi dificil apoi sa o gasesc.
    Mersi frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat, cum altfel ar putea sa arate niste bunatati facute de tine ;) Sectiunea aia e periculoasa, mai ales pentru pofticiosi ca mine :D Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine poze ai facut !te indeamna sa faci clatitele !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alina, de lenevit nu lenevesc, eu doar astept pe cei ce lenevesc=)).Dar de bune au fost tare bune.

    @Dorina, cu cea mai mare placere te-as da

    @Anki, eu folosesc ori pe cea de la Alnatura sau cea care mai vine in oferte la Norma.

    @Paula, rosesc, esti tu o draguta.

    @Pansi, sa sti ca sunt super, chiar si reci.

    RăspundețiȘtergere
  7. minunate pancakes! am sa fac si eu neaparat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi frumos, Johanna. O sa caut si revin cu impresii dupa ce incerc reteta. O zi faina sa ai, te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. @multam de aprecieri Haplea

    @Diamond, incearca-le si sunt sigura ca or sa-ti placa.

    @Anki, te astept cu imporesii;)

    @Maya, chiar ca au fost bune rau:)

    RăspundețiȘtergere