sâmbătă, 30 martie 2013

Smoothie cu cacao si fructul pasiunii




si o provocare primavaratica, cam asa suna ceea ce am sa va arat mai departe.

Martie, luna femeiii, a ghioceilor, a renasterii natuii( sau asa ar trebuii sa fie conform calendarului), Paula de la Enjoy Dessert, ne indeamna sa pregatim ceva cu cacao si nuci sau o reteta pentru ziua femeii in cadrul Provocarii Dulce Romanie.

Eu am ales prima categorie, pregatind un smoothie delicios, fiindca imi plac mult genul asta de baururi, dar si pentru ca n-aveam la dispozitie prea mult timp pentru ceva laborios.

Smoothie-ul care am sa vi-l prezint poate fi foarte bine facut si in varianta raw, inlocuind laptele cu cel de migdale.

Eu acum am folosit:

200 ml lapte
2 linguri unt de arahide
2 linguri cacao
2 linguri sirop de agave
1 bucata maracuja

Toate ingredientele, mai putin fructul se pun in blender si se amesteca bine.La final se adauga si fructul si se mixeaza scurt.
Se serveste ca atare sau cu gheata, poate si cu inghetata.

Maracuja se poate inlocuii la alegere cu orice fruct sau chiar cu vanilie sau chili.






7 comentarii:

  1. Foarte bun! Trebuie să-mi pregătesc și eu un smoothie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandesc ca trebuie sa aiba un gust bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un deliciu ai pregatit Ioana! Iti multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bunatate!!Trebuie sa imi fac neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare fain trebuie sa fie , nu am facut niciodata cu cacao , dar merita incercat

    RăspundețiȘtergere
  6. O combinatie interesanta! Arata lecker tare!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alina, in orice combinatie imi plac sunt preferatele mele

    @Gabriela, un gust minunat
    @Paula, ma bucur ca am reusit sa pregatesc ceva.

    @Haplea, neaparat sa incerci :)

    @Dorina, cu cacao am mai facut odata,cred ca e undeva pus pe blog.Ambele variante sunt minunate

    @Maya, interesant ca interesant da gustul ;)

    RăspundețiȘtergere