miercuri, 7 august 2013

Bulete din cascaval "provocatoare"



Desi sunt in mare intarziere fata de deadline -ul Provocarii Secrete nu puteam sa renunt chiar daca timpul uneori imi este potrivnic.
Luna iulie gazda noastra a fost Mihaela, iar blogul ce mi-a revenit a fost al Corneliei , blog pe care l-am tot rasfoit si greu am reusit sa ma hotarasc ce sa prepar.

Pana la urma reteta castigatoare a fost cea de Bulete de cascaval  , desi difera fata de cum stiam eu ca  se fac buletele, m-a atras faptul ca sunt facute la cuptor.

Reteta este una foarte simpla, ce a folosit Cornelia gasiti la ea pe blog iar eu am sa va povestesc cum am facut eu:

150 gr faina
200 gr cascaval chedar
2 oua
80 gr unt
100 ml apa
1 galbenus(pt uns)

Se pune intr-un vas apa impreuna cu untul  si sare(dupa gust si in functie de tipul cascavalului) si se lasa pe foc pana s-a topit integral untul, apoi tragem de pe foc, adaugam faina toata si amestecam bine ca sa nu faca cocoloase.La final adaugam cascavalul si amestecam iarasi pana se incorporeaza. Acestea fiind spune adaugam pe rand ouale amesecand bine dupa fiecare dintre ele.Procesul este defapt cam ca la choux-uri.

Cu ajutorul poche-ului am format gramajoare pe tava tapetata cu hartie de copt.Am uns pe fiecare dintre ele cu galbenus amestecat cu putin lapte trimitandu-le la caldura cuptorului preincalzit la 180 grade pentru circa 20-25 minute.
Ce a iesit....hmmm, niste delicii din  care nu m-as oprii sa tot  rontai.





5 comentarii: