miercuri, 28 august 2013

Salata provocatoare



Si a venit randul retetei sarate din cadrul proiectului Bucatar Curajos initiat de Ama, o reteta propusa de Nicole - Alldaycooking.
Salata propusa de Nicole e una pe placul meu,mai ales ca ador rucola, iar carnea cea mai des folosita de mine este curcanul.
Din pacate o raceala m-a dat peste cap si n-am reusit sa postez la timp, dar cum am reusit sa ma pun pe picioare si sa si tin aparatul in mana, am si facut-o.

Este o reteta simpla  care merge atat vara pe canicula cat si in vreme rece.

Cu toata simplitatea ei, am sa recunosc ca am trisat putin, nefacand  reductia de balsamic, ci folosind o crema de balsamic cumparata.

Reteta originala o gasiti pe blogul lui Nicole, iar eu am sa va povestec ce am combinat eu.

125 gr rucola
2 portocale
2 linguri mix seminte(dovleac, floarea soarelui, muguri pin)
piept curcan
branza cu trufe
crema balsamic cu trufe
ulei masline
sare roz cu vin
fire de chili

Salata am spalat-o bine si uscat-o, apoi am condimentat-o cu putin ulei de masline si sare.Semintele le-am rumenit usor intr-o tigaie fara grasime.
Pieptul de pui taiat bucatele l-am prajit.
Portocalele le-am filetat.

Salata am pus-o pe farfurii, am adaugat semintele, bucatile de curcan, branza cu trufe, fileurile de portocale si am adaucat crema de balsamic cu trufe, finalizand cu fasiile de chili.




Multumim Nicole, ai facut o alegere minunata.Noi suntem mari amatori de salate sub toate formele si combintiile.

4 comentarii:

  1. O reteta foarte interesanta! Trebuie sa fie foarte gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. la cat de provocatoare si la cat de bine arata, ar fi o provocare si mai mare sa ramana ceva in farfurie, naturala, sanatoasa si proaspata, asa cum imi place ;)

    RăspundețiȘtergere