sâmbătă, 24 martie 2012

Crumble de morcovi, lapte de cocos si fistic

M-a intrigat putin combinatia cand am vazut reteta si fiinca aveam in casa toate necesare m-am gandit sa o incerc.
Daca se inlocuieste untul cu un unt facut din lapte de soia,orez, sau alt tip de lapte care nu provine de la animale, poate fi o gustarica foarte buna de tip vegan.

Pentru inceput eu am preferat o portie mica .

200 gr morcovi
100 ml lapte de cocos
1 lingurita curry
suc de la 1/2 lamaie
25 gr pesmet
20 gr unt
25 gr fistic
2 linguri faina
sare


Am curatat si spalat morcovii dupa care i-am taiat rondele
Laptele l-am amestecat cu curry, sucul de lamaie si putina sare
Morcovii i-am pus in vase si am turnat amestecul de lapte de cocos peste  morcovi.
 
Intr-un castron amestecam faina,pesmetul, fisticul si untul, framantam din varfurile degetelor pana se ombtine un fel de aluat sfaramicor.Se presara peste morcovi, dupa care am dat la cuptorul preincalzit la 190 grade pentru aproximativ 20-25 de minute.
Intrigant, intrigant, dar gustul este deosebit.

6 comentarii: