vineri, 2 martie 2012

Salata de fasole

Deja suntem in post, plus ca a venit primavara, trebuie sa ne detoxifiem putin, asa ca am imbinat doua lucruri dintr-un foc. Salata mea a fost un trio colorat,fiinca am avut doar 3 felurii de fasole,dar puteti  sa puneti ce culori doriti.

 Am folosit :


400 gr fasole neagra
400 gr fasole alba
400 gr fasole verde
200 rosii cherry
4 fire ceapa verde
2catel usturoi

Pentru dressing:

200 ml ulei masline
4-5 linguri balsamico
1/2 lingurita zahar brun
sare
piper

Daca aveti fasole la conserva merge si mai repede, eu n-am avut asa ca a trebuit sa o fierb, inclusiv pe cea verde.

Se amesteca cele 3 tipuri de fasole la care se adauga rosiile taiate pe jumatate, ceapa taiata(dupa preferinta) si  usturoiul pisat.

Se amesteca cu dressing-ul si se lasa 5 minutele cat sa se intrepatrunda toate mirodeniile.

Daca aveti fasolea deja fiarta aceasta salata e gata in 10 minute.Nimic mai simplu.
 

4 comentarii:

  1. Ah, daca ai fi pus reteta asta acum vreo 2 ore... m-ai fi scapat de "multa" munca asta-seara!:))
    Maine o incerc sigur, arata si suna delicios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, e super, merge si singura si ca si garnitura langa ceva.
    Oricum stai prin zona ca vor mai fi salate ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de feluri de fasole aici! Presupun ca a iesit buna salata ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela, chiar a fost buna.Eu am acasa un mofturos si a fost placut surprins de salatica;)

    RăspundețiȘtergere