marți, 3 aprilie 2012

Mamaliga altfel

Inspirata de reteta lui  Adrian Hadean si cum imi place mamaliga, nu m-am dat in laturi de a incerca reteta.
Poate fi o reteta de post, sau nu, asa cum a fost cazul meu ca am adaugat si niste gorgonzola.
O puteti servi atat calda, cat si ca un semi aperitiv rece.

Eu am modificat reteta cu ce aveam prin casa si anume:

180 gr malai alb
750 ml apa
rosii uscate(in ulei)
mixt de ciuperci
sare

Daca as fi avut niste ghebe ar fi fost super, dar in lipsa m-am multumit cu mixtul meu de ciuperci chinezesti.



Apa am pus-o in wok ( de fel fiinca n-am ceaun fac mamaliga intr-o oala dar de data asta am folosit wok-ul) cu sare , iar cand a inceput sa fiarba am adaugat malaiul
Am adaugat ciupercile si rosiile si am lasat sa se unfle malaiul dupa care am amestecat , am micsorat focul si am lasat sa fiarba in jur de 20 de minute.Daca aveti malai din cel romanesc s-ar putea sa necesite mai mult timp de fierbere, al meu fiind fin in 20 de minute era gata. Asa cum zice si Adrian, cand lingura sta "bat" in mamaliga aceasta este gata
Am uns un vas cu ulei si am adaugat mamaliga niveland-o.In vas am adaugat si bucatele de gorgonzola.Vasul asta l-am pregatit pt mancat rece, simpla sau rumenita putin in tigaie si eventual ceva sos de usturoi pe langa.
Si sa vedeti ca am fost inspirata cu wok-ul, dupa ce am rasturnat mamliga mi-a iesit o clatituta
si portia calda
si aici se vad bucatelele de gorgonzola

4 comentarii:

  1. Suna interesant!Poate in felul asta o sa-mi placa si mie mamaliga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca aveam mai multa gorgonzola faceam un strat intermediar si iesea si mai cremoasa.Eu iubitoare de mamaliga nu pot decat sa o laud, sper ca totusi sa-ti placa varianta asta.

      Ștergere
  2. Eu mananc mamaliga si goala,asa mult imi place.Buna papica ta.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia, sa sti ca buna, de cand ma tot tin sa o fac,defapt de cand a postat-o Adrian tot ziceam ca fac, ca fac si iaca i-a sosit randul.
      Weekend placut iti doresc.

      Ștergere