vineri, 20 aprilie 2012

Sparanghel - carpaccio cu fructe

Dupa o zi nebuna  de lucru in gradina, simteam nevoia de ceva rapid si usor.
Mai aveam ceva sparanghel alb in frigider, o portocala ratacita si am comis ce v-a urma.;)

175 gr sparanghel alb
1 portocala
1 lingurita zeama lamaie
2 lingurite Créme fraîche
1 lingurita smantanta
1 lingurita otet balsamic
1 lingura ulei avocado/samburi de struguri
sare, piper

Sparanghelul l-am spalat, curatat  si apoi indepartat partea lemnoasa .
Intr-un vas am pus apa la fiert cu sare si in momentul in care a inceput sa fiarba apa am pus si sparangelul, lasandu-l pe foc 5 minute cat sa se albeasca, apoi l-am taiat pe lungime felii cat mai subtiri.

Am asezat pe un platou feliile de sparangel  , daca doriti puteti sa e stropiti cu putina zeama de  lamaie, eu l-am preferat mai natur.

Intr-un vas  am amestecat Créme fraîche, smantana, balsamico(daca aveti puteti sa folositi esenta de tarhon), zeama de lamaie, uleiul si condimentam dupa gust.
Portocala am curatat-o si am filetat-o.Am asezat totul pe platou si am servit cu sos.
Daca doriti puteti servii alaturi si cu sunca.

Simplu, rapid, delicios.

4 comentarii:

  1. Inca n-am gustat sparanghel si sunt curioasa de gust.
    Arata tare fain platoul tau.
    Sa ai o zi faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, incearca-l, e foarte bun(bine parerea mea;) si sanatos.
      Pupici

      Ștergere