marți, 22 mai 2012

Rulada cu branza

Sfarsit de luna si o noua provocare.Ador aceste provocari organizate de Ama si sunt  ca un copil in asteptarea jucariilor pana primesc e-mailul prin care mi se da o noua "sarcina".

Luna acesasta mi-a fost "repartizat" un blog tare dragut, cel al  Irinei unde am gasit o multitudine de retete din care cu greu am reusit sa ma opresc la una.
In final am optat pentru aceasta rulada, care e buna atat pe platoul de aperitive cand ai musafiri sau  chiar pentru micul dejun.

Este o reteta simpla si delicioasa

Pentru aluat avem nevoie de:

150 gr cascaval ras
50 gr unt temperatura camerei
 sare, piper
Am amestecat cascavalul cu untul pana a devenit un aluat omogen.
Iar pentru umplutura:

 250 gr branza vaci
 1/4 ardei gras verde
 1/2 ardei capia rosu
marar masline sare, piper, chlilli

Eu ardei capia n-am avut decat copt, asa ca am optat pentru el, iar pe langa branza de vaci am adaugat si o lingura branza de burduf

Branza se amesteca pana devine cremoasa(a mea a fost fiinca am folosit quark)
dupa care am adugat toate ingredientele, mai putin maslinele. Aluatul l-am intins pe o hartie de copt si cu ajutorul unei pelicule alimentare am intins foaia cat mai subtire
Dupa ce am intins foaia, am pus branza si am nivelat si la final am adugat si maslinele
Ajutata de hartia de copt am rulat cat de strans am putut, dar cu atentie sa nu se rupa.Dupa ce am format sulul am dat la rece.Trebuie sa stea minim 3-4 ore, dar de recomandat este sa stea pana a doua zi.
Daca nu aveti ardei proaspeti si folositi ca mine copti, aveti grija sa ii stoarceti bine, iar cascavalul sa fie unul mai tare, pentru ca foaia sa fie cat mai ferma.Aveti grija la branza de vaci sa nu aibe zer,daca da, stoarcet-o intr-un prosop ca sa nu riscati sa se inmoaie rulada.
Pare tare fragila dar defapt este fragilitatea de o face delicioasa.

4 comentarii:

  1. Am incercat si eu mai demult o rulada asemanatoare , dar am dat chix cu ea , se sfarama toata cand taiam felie .Poate cantitatile nu au fost potrivite cum trebuie . Tre' sa mai incerc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, e intr-adevar o rulada mai fina si daca nu folosesti un cascaval mai tare se poate rupe.Eu am preferat sa las peste noapte rulada si cand am taiat am fost foarte atenta, dar cum observi nu s-a imprastiat.Da, coltul s-a rupt,dar apoi n-am avut probleme.
      Eu ma cam feresc de rulade,dar asta e ok.

      Ștergere
  2. Cât de frumos arată! Și de gustoasă știu sigur că e!

    Felicitări și mulțumesc pentru încredere și pentru vorbele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, da sa sti ca m-am pierdut la un moment dat, nu stiam ce sa fac.

      Ștergere