marți, 29 mai 2012

Supa de mazare cu menta


Cand vremea se joaca cu noi si soarele si-a adus aminte ca exista fat-ascunselea, ce ar putea sa mearga mai bine decat o supa caldo-racoroasa?
 Verdele, culoarea primaverii, menta imaginea racorii, sunt culori si arome pe care mi le doresc in farfurie, asa ca zis si facut. Sa mai zic, sa nu mai zic?imi plac mancarurile din categoria rapid-rapidulescu, nu-i asa ca v-ati obisnuit cu asta, daca nu stiati am sa ma repet, supa aceasta e una rapida, rapida, cu tot cu taiat legume, nu dureaza mai mult de 25-30 de minute.
 Dar ca sa va convingeti am sa va scriu si ce ne trebuie si cum se prepara , ca asa e frumos;)
Putine ingrediente:

 300 gr cartofi
300 gr mazare congelata
1 ceapa
 2 linguri ulei masline/ avocado
800 ml supa legume
 1 legatura mica de menta
 sare, piper
smantana(optional)

Intr-o oala am pus 2 linguri de ulei de avocado si am adaugat cartofii taiati cubulete si ceapa tocat marunt
am lasat scurt sa se dunstuiasca apoi am stins cu supa si lasat la foc mediu sa fiarba 15 minute.
Dupa ce s-au scurs cele 15 minute, adaugam 200 gr mazare si mai lasam pe foc inca 5 minute, apoi tragem oala de pe foc , adugam menta, dar avand grija sa pastram cateva frunze si pentru decor si pasam.In momentul in care legumele sunt pasate, adaugam restul de mazare si dam iarasi pe foc cateva minute. Servim cu menta tocata si smantana.
Are o culoare minunata si o aroma si mai si iar cand afara arata asa
si apoi iese soarele, supa asta este o binecuvantare. Cine doreste poate servii fara smantana, eu am preferat-o fiinca aveam smantana proaspat stransa
Chiar cand am amestecat cu smantana culoarea tot e una frumoasa , iar aromele...va las pe voi sa le descoperiti;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu