marți, 8 octombrie 2013

Chiftele din vinete


Acum vreo 3 ani incercat reteta (postata de Ramona pe Arta Culinara) asta pentru prima data si de atunci am mai facut-o de cateva ori, dar abia acum am reusit sa fac poze si sa o urc pe blog.
Merge de minune si rece si calda, eu am avut intr-un an si pe post de aperitiv la o masa aniversara.

Ramona a folosit vinete oparite si scurse, eu am preferat vinetele coapte, voi puteti folosii ce va place, chiar daca iese ceva fum gustul de vanata coapta pe mine ma imbie mai mult.

Dupa ce am copt vinetele am avut:

~320 gr vinete
    60 parmesan ras
      2 catei usturoi
      1 ou (S)
       pesmet
       iarba ciorii(Schnittlauch,chives,erba cipollina)
      sare
      piper
     cascaval afumat

Se amesteca vinetele, oul, parmesanul ras, usturoiul si verdeata( puteti pune patrunjel , busuioc, ce va place)


 pana se incorporeaza toate si se adauga pesmetul cat sa lege compozitia astfel incat sa devina precum cel de chiftele.In loc de pesmet puteti pune miez de paine.Se condimenteaza cu sare si piper, dar aveti grija cu sarea caci parmesanul contine si el sare.



Se ia o lingura de compozitie si in mijloc se pune un cubulet de cascaval afumat(eu am folosit scamorza affumicata)

  si formam chiftelutele  pe  care le dam prin susan
.


Eu le-am copt in cuptor, dar le puteti prajii si in tigaie.Daca optati pentru cuptor aveti  grija sa le coaceti la o temperatura potrivita pentru nu a se topii total cascavalul.Se lasa pana devin aurii.




11 comentarii:

  1. Arata minunat! Nu stiu cum de nu le-am descoperit pe Arta culinara :)
    Ma bucur in schimb ca te-am gasit pe tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt minunate, de cand a pus reteta Ramo le-am si incercat si nu mi-a parut rau deloc.Incearca-le sa te convingi;)

      Ștergere
  2. Se vede ca sunt adormita...am vrut sa scriu "redescoperit"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi inchipui gustul Ioana!Vinetele sunt mereu pe lista mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, normal ca doar de la surioara ta am reteta;)pup fetele frumoase

      Ștergere
  4. Ingenioasă rețeta! Arată tare îmbietor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, sunt minunate, te sfatuiesc sa le incerci,desi cred ca acum nu mai ai deloc timp.Pup tanara mamica si bebelinul dulce foc.

      Ștergere