marți, 15 octombrie 2013

Friganele



Si dor de copilarie, amintiri placute, momente minunate alaturi de surori , parinti si bunici, asta inseamna pentru mine friganelele.

Imi aduc aminte ca prima data cand le-am vazut a fost vizionand filmul Kramer contra Kramer, sau cel putin asta este amintirea care mi-a ramas in minte.

Cum luna asta blogul ce mi-a revenit in cadrul Provocarii Secrete ce luna asta este gazduita de Adela, avea printre retete friganelele mi-am zis ca este cazul sa le fac( nu refac, caci nu cred ca le-am facut eu niciodata,mancat dar nu facut).

Reteta o gasiti pe blogul Panselutei, eu am facut la ochi doar o portie, defapt 2 felii sarate, 2 dulci, cele dulci fiind cele ce mie mi-au ramas in memorie.

Am avut
4 felii ciabata(mai veche)
1 ou
~100 ml lapte
zahar brun
usturoi granulat
rosii uscate (in ulei)
unt pentru prajit

Am batut oul bine, painea am inmuiat-o in lapte,apoi am dat-o prin ou si apoi am pus-o in tigaie lasand-o pana capata o culoare aurie.
Am scos feliile pe hartie absorbanta, pe doua dintre ele le-am presarat cu usturoi granulat si apoi am pus rosiile tocate, restul de doua felii le-am presarat cu zahar brun.

Deliciosssss




2 comentarii: