luni, 16 decembrie 2013

Bomboane raw



Acum ceva timp am mai cochetat cu bucataria raw,dar sincer am renuntat.
E adevarat ca n-as putea trece definitiv la veganism sau raw vegan,dar din cand in cand mai bag cate o reteta, iar cand Claudia ( Lecturi si arome) a propus reteta asta in cadrul Bucatarului Curajos m-am bucurat enorm.

Pe langa faptul ca poti face combinatii cu fructele care iti plac, se fac rapid (exceptand timpul de hidratare) si se pot pastra  cateva zile bune( parerea mea ca cu cat stau mai mult sunt mai bune), nu contin zahar si lista pro continua.

Combinatiile folosite de Claudia stiti voi le gasiti pe pagina ei, eu am sa va povestesc ce am folosit eu.

150 gr prune uscate
150 gr stafide
100 gr cranberies
6 curmale
100 gr cocos uscat(bucati nu fulgi)
alune de padure macinate
fulgi de ovaz

Fructele se pun intr-un vas cu apa(cat sa le acopere) si se lasa la inmuiat cateva ore.
Dupa ce s-au hidratat , se scurg bine de apa si se pun in blender mixand pana obtinem o pasta.Cam asa ceva.


Rastunam intr-un castron pasta obtinuta si adaugam alunele, putin cate putin pana compozitia incepe sa se lege si putem forma bilute.
Se formeata bilutele de dimensiunea dorita si se dau prin fulgi, eu am avut de ovaz dar cateva bilute le-am dat prin susan.Mai mult mi-au placut cele cu ovaz.




Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ti-a placut reteta si au iesit bune bombonelele, Ioana :)
    Sarbatori fericite si cat mai multa inspiratie in continuare :)

    RăspundețiȘtergere