miercuri, 11 decembrie 2013

Supa cu ardei si mar



Acum cativa ani cochetam cu un program de slabit,dar cum nu sunt adepta regimurilor(curelor de slabire) am renuntat dupa vreo sase luni.E adevarat ca a fost frumos ca era cineva in spate care-mi creea meniurile,dar gurmanda din mine si mai ales rebela a ales calea ei.
Cu toate astea mi-au ramas cateva retete pe care le ador si poate am sa reusesc sa le pun pe "hartie".

Unul din felurile servite a fost aceasta supa care-mi place de mor, asta ca-mi plac si ardeiul si marul.Supa cu ardei mai am pe aici si mai exact pe cea de ardei copti.

Dar revenind la supa de azi am sa va povestec despre cea mai usoara si rapida supa ce se poate face vreodata ( scotand din calcul supele la plic :-p).

Pentru 4 portii avem nevoie de:

400 gr ardei kapia rosu
2 mere (~ 300 gr)
1 ceapa
2 linguri ulei masline
800 ml supa legume
sare
piper
seminte dovleac(pentru decor)

Starletele de azi:


Ceapa se curata si apoi se taie marunt si se pune la calit in ulei lasandu-se pana devine sticloasa.

Ardeii spalati se taie bucati(scoatem cotorul si semintele) si se adauga peste ceapa.

Merele se spala si scoatem cotorul apoi taiem cubulete si adagam peste ardei.

Se lasa la foc mediu aproximativ 4 - 5 minute pana se inmoaie, se condimenteaza  dupa gust, eu pe langa sare si piper am adaugat si fulgi de chilli, apoi adaugam supa.
Eu folosesc de fel in cazuri de graba cand nu am timp sa fierb legume, apa in care dizolv vegeta mea facuta in casa.
Dupa ce se adauga supa se mai lasa la fiert 15 minute, iar la final se blenduieste.

Se serveste dupa gust ori cu smantana, ori cu seminte prajite(eu am folosit de dovleac) sau pur si simplu doar cu paine prajita.

Pe langa seminte eu am mai folosit un sos de soia cu wasabi.


Cu reteta aceasta particip la Provocarea Dulce Romanie care luna aceasta este gazduita de Kadia, una dintre teme fiind supele crema.

8 comentarii:

  1. N-as fi ghicit in veci-vecilor! Dar imi place enorm! Eu am impresia ca mai toate supele se fac usor, mai ales astea cremoase. In plus se pot combina in fel si chip, dar recunosc ca varianta de mere cu ardei n-am vazut-o pana acum. Dar o voi testa, arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa e se fac mai toate usor:)Si mie imi plac foarte mult.Sa-mi spui cu ti s-a parut daca o incerci.

      Ștergere
  2. foarte interesanta, nu m-as da inapoi! mar cu ardei...nu stiam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Combinatii mai inedite,dar asa-s eu, mai altfel;).Dar oricum ar fi, e tare buna supa.

      Ștergere
  3. Neaparat trebuie s-o incerc, imi place tot ce-ai pus in ea si cred ca-i mai mult decat delicioasa. In plus, are o culoare super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui daca o incerci Any.Are un gust foarte bun.al meu e pretentios,dar i-a placut tare mult, ca dovada ca a mancat si a doua zi, el care trebuie in fiecare zi sa aibe alt fel de mancare,)

      Ștergere
  4. Ce culoare frumoasa are! Am venit la o portie ca eu iubesc supele crema ;)

    RăspundețiȘtergere