miercuri, 7 martie 2012

Langosi cu branza

Zilele trecute ma napadise o pofta nebuna de  langosi cu branza si am inceput sa caut retete, iar ce de pe blogul lui BucatarManiac  mi s-a parut cea mai potrivita cu ceea ce visam.

Ca sa nu mai zic ca e asa de simpla ca o sa vi se para o reteta nesimtit de usor de facut.

Aveti in casa:

500 gr faina
5 gr drojdie uscata
2 lingurite sare
1 lingurita zahar
ulei
apa calduta?

daca da, pai atunci ce mai asteptam?pe cai si sa pucedem la drum, pardon, la framantat.

Drojdia  o amestecam cu 2 linguri apa calduta,cat sa se formeze o crema grosuta si se lasa la crescut cca. 10 minute.Dupa cele 10 minute sa adauga peste faina impreuna cu sarea, zaharul si 2-3 linguri de ulei.Apa se v-a adauga treptat pana aluatul devine unul maleabil si nelipicios.
Lasam la crescut in jur de 30-45 minute.

Din aluatul dospit rupem bilute, mai mari sau mai mici in functie de cat de mari doriti sa fie langosile .Ungem blatul de lucru cu ulei,  ungem si mainile si intindem aluatul cat ami subtire, dar nu foarte


Punem un strat de branza(dupa cum observati n-am dat o cantitate de branza exacta,fiinca fiecare v-a pune in functie de gust) si impaturim. Le punem in uleiul fierbine si prajim pe fiecare parte pana devin aurii
Si gata de mancat
si putin mai aproape
Va jur cu mana pe inima ca in momentul in care am gustat din ele am simtit de parca stateam pe cearceaf intinta pe plaja din Costinesti.Asa da amintiri. Multumesc mult autorului retetei

2 comentarii: