joi, 1 martie 2012

Pui cu curry si mere

Daca o reteta imi  face cu ochiul nu imi trebuie mult sa o execut.Asa a fost si cazul celei de fata, norocul fiind ca aveam in casa tot ce-mi trebuia.
E o reteta simpla si rapida.

Aveam nevoie de :

600 g piept  de pui
2 mere
1 ceapa mica
1 lingurita curry
ulei extravergine de masline
200 g orez basmati
ardei iute(sau fulgi)
200 g grame lapte cocos
sare

Se taie pieptul de pui in bucatele mici(cat de o inghititura).
Ceapa se taie solzisiori, merele se curata de cotor si se taie feliute subtiri  si se calesc impreuna cu ceapa  la foc mediu pentru cca 10 minute.
Se adauga pieptul de pui si curry, se sareaza si se mai lasa inca 10 minute dupa care se adauga laptele de cocos si se mai lasa cateva minutele  sa se ingroase putin sosul si se stinge focul, dar mai lasam cateva minute cratita pe foc.
Se serveste impreuna cu orez.
Rapid?Da(30 minute si masa e gata), Bun?Da.
Chiar daca vi se pare ciudata combinatia cu lapte de cocos va asigur ca nu se simte.Mie una imi place, dar intreband comesenii carora combinatia cocos in mancare pare ciudata  mi-au spus ca nu se simte deloc cocosul.




4 comentarii:

  1. Imi place "Za combinashion", Ioana.O pun mai sus pe lista, ca sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lilly, combinashioanele astea, sunt preferatele mele, le ador.Sa-mi spui daca ti-a placut.

      Ștergere
  2. Am cotrobait fiecare ungher din situl tau. Ai retete atat de inedite (cel putin pentru mine)! De-acum, cand vreau sa impresionez pe cineva, ma intorc neaparat la tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rita, mercic de vizita si de faptul ca vrei sa folosesti retetele postate de mine pentru a impresiona.
      Pupici si o zi minunata iti doresc.

      Ștergere