duminică, 25 martie 2012

Supa de peste

Reteta provine din Sudul Frantei, am gasit-o intr-o carticica cu retete din bucataria franceza.Din ziua in care am facut-o prima data,al meu sot s-a indragostit de ea.


Se poate face cu lup de mare, anghila, somon.Eu gasesc somon, asa ca pe el il folosesc.


Avem nevoie de

- o ceapa mica
- 3 catei de usturoi
- 1/2 legatura patrunjel
- 750 g rosii
- 4 linguri ulei masline
- 3 doze sofran
- sare, piper
- 3 foi dafin
- 1 praz
- 1 kg peste

Ceapa o tocam, usturoiul il pisam, sapalam frunzele de patrunjel si tocam grob iar rosiile se taie bucati(eu am avut chery si le-am taiat in doua).

Intr-o cratita punem uleiul si adaugam ceapa si usturoiul si calim usor

adaugam patrunjelul, rosiile si sofranul si lasam 5 minute dupa care adaugam foile de dafin, sare si piper


si turnam 3/4 l de apa si lasam sa fiarba 20 minute


Intre timp spalam, curatam prazul si-l taiem in bucati.Dupa cele 20 minute adaugam pestele si prazul si mai lasam inca 10 minute.Daca mai este nevoie mai adaugam sare si piper


Servim cu bageta prajita

2 comentarii: